2day

God morgon!
Har nyss vaknat, ska ner och käka frukost snart tänkte jag! :)
Idag börjar jag 9.30. Slutar 14.20. Suck!
Jaja, efter skolan vet jag inte vad jag ska göra. Eller jo, Team Sportia har 20% rabatt för dem som har friskis-kort, så man ska väl dit och kolla lite :) Alltid trevligt!
Imorgon är det fredag, snabbt den här veckan har gått. "De säge ba Svosch!" haha:D
Det "förgrymmade" konditionstestet är på måndag. Ingen kondition, 2km på under 13 minuter. Behöver jag säga mer ? Kommer aldrig att gå.... :/ ...men jag har typ kanske lärt mig att vara positiv (inte) ;-)
Nej nu ska man äta lite, är hungrig! Ju förr man skyndar desto mer man syndar???? Tänkte komma på något som rimmar och som sammanfattar, men jag har inte så många idéer :D haha:D

Jaja, men ha det bra!
Kram..
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0