:)

nej, det blev ingen dans, isf skulle vi åkt nu....
blir till att kolla på film och mysa... ! :)
har förresten fått hem massa rullar med tapeter som skall sättas upp i stugan!
ska ha 2 väggar med mildmild mintgrön med inslag av sommargräs ( ngn som fattar ? :) )
haaha, nej de var en dålig förklaring.....sedan ska jag ha två väggar vita, inte kritvit utan lite mer milt så det går in i det gröna! kommer nog bli skitsnyggt verkligen! :)

har förälskat mig PÅ NYTT i O.C! har kollat flera avsnitt igår kväll, sent ! förut kunde jag kolla upp till 7 avsnitt på morgonen en måndag när jag skulle börja 8.... så jag gick upp 4.30 just bara för att kolla, så kär var jag! <3333 men sedan så kom annat i mellan, jag blev tröttare och jag glömde nästan bort O.C, det tog mig ett helt år innan jag blev kär igen! så nu.... den 5 september 2008 kom boxarna fram igen! big love<3!

uppdaterar senare! ha det bra!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0