:)

Hej

Efter det senaste blogginlägget gick jag och poppade popcorn och såg på 2 st O.C-avsnitt...
Mysigt! Efter det så lade jag mig i min säng och somnade till.... Fasen också nu är klockan snart tjugo i 5, men jag måste medge att det var skönt! Som att vakna upp efter en god nattssömn!
Har hunnit  att äta en apelsin, kladd kladd, och bestämt mat inför ikväll! Hemmagjord pizza står det på menyn! Gött! Hade tänkt göra hemmagjord kebab, men majoriteten bestående av mamma och pappa vann med förslaget "allt-vi-tycker-om-på-pizzan" Det lär bli en salig blandning, men det blir nog gött! ;) När jag tänker efter på kebaben undrar jag om det verkligen blir gott ? ¨Nåja, det som vi bestämde verkar gött!!
Ska nu se till att maten görs iordning soon! Är hungrig! :D:D

Hörs sålänge!
Kram!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0