,.,

hejsan
då var man hemma igen, har varit en sväng hos amanda, va väldigt skoj :P nu fryser ja, shit va kallt de e ute asså :S typ fyra grader ungefär :S, snacka om höst... kvällen har som sagt varit väldigt trevlig, å ja har en liten sammanfattning om denna dag...

imorse var den inte alls nå bra, verkligen inte min dag, för innan klockan 11 (gick upp halv 10 typ) så hade ja:
- nästan gjort sönder en spegel (vilket hade inneburit 7 års otur)
- lagt ut alla mina kläder i högar på sängen, vilket betyder att mitt rum är KAOS
- hittat hål i mitt favorit linne :S
- fightas med ngra :P var dock inte seriösa fight om man säger så, haha...

glömde dock inte nycklarna denna dag, vilket var ett plus! ;)

nu är ja väldigt trött asså :P imorgon, elr ja, idag, fyller mamma år, så måste vara pigg å utvilad haha :P 
 
ha de bra
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0