..

MAD WORLD

heej

Har varit en konstig dag idag. Det började med att det var en massa poliser runt min skola, även TV. Jag och min kompis började undra vad som hade hänt, men vi trodde typ att de hade ngt med alkohol å göra elr ngt, för min skola ligger typ vid en olycksplats. Men icke. Vid 11- tiden så hade jag spanska, och sedan så kom det ett meddelande från rektorn i högtalar telefonen (elr vad det nu är för ngt). Hon sade: Under morgonen har vi fått två hot och därför ska skolan utrymmas omedelbart. Alla typ springer ut ur klassrummen och blir typ glada för att vi fått sluta vid 11, men samtidigt oroliga. När rektorn ännu en gång säger ett meddelande, som ska förtydliga de förra meddelandet, är det knäpptyst där alla sam elever har sina skåp. Innan babblade alla som 17.

Usch, vad läskigt det var. :S ALDRIG trodde jag att ngt sånt skulle hända.

gu va tryggt de känns att gå till skolan imorgon då :S

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0