..

hejsan..

sitter å kollar på top model nu ;) innan det här avsnittet tyckte jag bäst om Whitney (tror hon heter så, ni vet den där plus size modellen), men nu har de förändrats... nu äre Anya, hon är den som känns mest äkta tkr ja.. hon verkar så snäll å jag gillade att hon tyckte det var fel att snacka skit om alla de andra.. Whitney verkar lite bitchig.. Lauren är lite cool oxå :P lite rockig om man säger så ...
man kan ju undra vem som vinner haha :P

känns lite läskigt att gå till skolan imorgon, lioxm tänk om de ba kmr in en person som börjar skjuta elr ngt :( okej, de där hotet var kanske ngn som ba ville jäklas elr göra alla rädda, men ändå :S de känns ju lixom inte säkert att gå dit nu....

nu börjar vell top model snart igen, så ska dra mig tbx till TV:n..


min hund springer runt som en galning :P hon e hyper haha <3


ha de bra

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0