.

BE NICE AND FEEL GOOD

hej igen..
kom att tänka på en sak, om man känner sig lite nere en dag så kan de hjälpa om ngn är snäll mot en.. det kan liixom dra upp en elr va man ska säga.. det räcker ju att säga hej elr bara ngt..

som t.ex. i onsdags så hade ja småtjafsat med en kompis å kände mig lite nere, sen så cyklade en kille från skolan ifatt mej å började snacka.. då slapp ja iaf känna mig som världens idiot....

så ist för att hålla på å hacka på varann, eller dra ner varann, varför inte vara glada och dra upp varann? haha ;)

just a thought..

/C

Kommentarer
Postat av: Aina

(sv) hum. jag kan nog inte hjälpa dig speciellt mycket eftersom du har bin blogg på blogg.se & jag har min på devote..men det borde ju vara något liknande ändå, eller? jag gjorde iallafall en guide till de som inte kunde för ett tag sedan. Check it out så får du kanske en liiiten liten aning om hur man kan göra.



http://alwaysuniqe.devote.se/blogs/607949/laettfoerstaalig-guide-till-youtube-klipp.htm#WriteComment



Om det inte var till hjälp så tycker jag att du ska flytta din blogg till devote ;) är att rekomenderas

2008-09-27 @ 10:02:15
URL: http://alwaysuniqe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0