helt slut

Hej
kom nyss hem från en joggingrunda med Carro.... Fasen va ont det gör, har håll i hela kroppen känns det som, inte bra å äta innan man ska ut o jogga alltså.... Sen håller mina hälsenor på o krånglar.... Kommer aldrig klara konditionstestet v.40.... :'( hej ig i idrott! hehe negativ jag är... men jag lovar, jag har verkligen inte någon kondition... :P
Nog om det...

Idag har dagen varit mycket innehållsrik, not... har inte gjort ett dugg ( ganska vanligt ) ..läst bloggar, kollat på gamla tv-serier, ätit (:P) sen har man dansat... xD samt nu en joggingrunda/gå-snabbt-runda på kvällskvisten.... :-)

Imorrn åker klassen till Asköviken 12.30 - 16.... Tråk!
Ska ha "massäck" med oss, har inte köpt ngt :D hehehhe:D

Aja, ska kolla lite på tv samt byta om till nattkläder!
Kram!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0