höst

hej igen, verkligen länge sen sist! :P

när ja cyklade hem från friskis i eftermiddags så kom ja på att de låg en massa löv på marken å löven på träden var gula elr röda.. solen värmde i ryggen, luften kändes frisk (ett finare ord för iskallt :P) men det var ändå skönt att få "känna" hösten.. de fick mig att inse att varje årstid har sin egen "skönhet".... haha, va snackar ja om egentligen? låter bättre på engelska: every season is beautiful in it´s own way.... de va ju inte riktigt översättning men :P den här dagen har iaf fått mig å längta efter stövlar, fina halsdukar, mysiga koftor... nu på kvällen var vinterjackan högst upp på min "lista". frös ju som 17!!!! var verkligen ISkallt ute!!! de är vell nackdelen med hösten, de kalla kvällarna, då får man helt enkelt sätta sig ner med varm choklad å drömma sig bort, kanske till de varma sommarkvällarna, som iaf ja saknar så otroligt mkt just nu :P men de är ju ändå kul att ha årstider, för tänk om de bara var samma klimat hela tiden, de skulle ju inte vara så kul? vem vill missa de första vårtecknen, elr första snön elr ja, ngt sånt? :P inte ja iaf....

wow, ett inlägg ängnat åt årstider!!

berättar lite mer om gymnasiefesten imorgon, för nu äre sängen nästa!! känner mig fortfarande helt avkyld....

som sagt, sängen var de, haha!!

ha de super
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0