I:a september

hejsan
ny månad - nya möjligheter
i mitt fall - ny sjukdom :P elr ja, ny är den ju inte, de e ju såklart förkylningen som spökar å ställer till det för mig just nu.. mår inge bra -  en ursäkt till min dåliga uppdatering idag... har legat på soffan hela eftermiddagen, å blev tvungen att skippa dansen för att ja knappt kan göra ngt, å så äre ju skolfoto imorgon, HURRA!!! kul att komma ihåg då man var förkyld å finnig i hela ansiktet... kmr ihåg förra året, i nian, då ja kunde ha klänning utan strumpbyxor på mig på skolfotot... nu blirre srumpisar... har typ inte använt dem sedan i maj... som ni märker är ja ganska negativ idag, vilket förmodligen beror på att ja inte mår super just nu.. ska sova snart så att ja mår bättre imorgon...just fasen!! har matte diagnos imorgon :( usch usch usch, aja, får vell gå som de går....

som sagt, dax å sova...
ha de bra
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0