längtan

Hej:)
För snart en timme sedan kom jag hem... Hade naturkunskap den sista lektionen, helt okej.. Bara det att jag har håltimme emellan ( vi har dubbellektion och uppdelade grupper, såklart kom jag i den sena gruppen) som var på liten mer än en timme.. Det som var med "jippi" var att jag var helt ensam, satt i "E-huset" och inväntade lektionen... Ingen att prata med, satt o ritade till fula figurer :P
Ikväll händer inget speciellt, kolla på någon film och ev. göra lite svenska, har nästan inga lektioner och vi har en skrivövning till svenskan, men vet inte hur det blir, har ju inte svenska förns på måndag...? aja..får se hur jag gör...
Imorgon = Coldplay :)<3 längtar verkligen :D

Nej nu ska jag kolla på " fast & the furious - tokyo drift "

Kram!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0