nycklar.

just ja, glömde att berätta om att ja glömde mina nycklar idag, intressant! ;) enda dagen på hur länge som helst som ja glömde mina nycklar.... å på nycklarna sitter ju den så kallade "matbrickan", som ja måste ha för att få en tallrik i skolan... anledningen till att ja glömde dem var för att ja inte cyklade idag å sen behövde ja inte låsa dörren... å när ja går mot skåpet i skolan å börjar gräva i fickorna efter nycklarna så inser ja de: FASEN, nycklarna! :P å vad äre för mat den dagen då? JO, tacos, ofcourse!!!! med såna taco chips å sånt, suck... ja åt fyra mackor å fick smaka ngra chips av en kompis iaf..... :P  så helt utan taco kan man ju inte säga att ja va.... men men... :P blir vell säkert ngt äckligt imorgon som typ rigatoni, å då har ja, duktig som ja e, med mej nycklarna, hahhahhahaha (ironi)

mitt huvud EXPLODERAR å ögonen faller ner :P hungrig är ja oxå, hhaaa, gu va ja klagar!!!! måste bättra mig på klagsidan! ;P haha..

ha de bra
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0