öj

hahaha öjöj :D
gick in på andra datorn här hemma och märkte att vår blogg är ....röd ?!
ni som har bärbar hp, ser då att det är lite mellanbrun-mellanlila... det var så jag utgick ifrån...
Den färgen som syntes nu, kommer då kanske tas bort... men vad ska man ha för färg då?
tills dess får  ni nog stå ut med att det är rött haha:D
jätteskönt för ögonen, jag vet  :P

ha det bra !
/E

______________________________________________________________________________

update: okej, det var oxblod-färgat!
men ändå ingen fröjd för ögat...
om ni gillar´t så är de bara att säga till, om ni inte, detsamma där!
behöver ständigt kritik så att man kan utveckla och göra den här bloggen rolig att läsa...
kom med åsikter! we need it :)


Kommentarer
Postat av: aina

hum, jag tycker faktiskt att färgen är lite jobbig.

(vi kör på snäll ärlighet här, haha!)

fast har dock inget annat alternativ..vitt är bra men tråkigt. äh vafan, jag har inte en aning

2008-09-27 @ 19:40:16
URL: http://alwaysuniqe.devote.se
Postat av: Emelie

aa, när jag såg det så fick jag en mindre chock :) hoppas du gillar de nya färgerna :)

2008-09-27 @ 23:50:18
URL: http://shethinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0