today

Hejsan :)
Hemma från dansen och har nyss ätit lax-sallad (gott) :)
Slutade lite tidigare idag i skolan så det var trevligt :) solen sken och man var glad.. :) hem å slappa lite sen var det dax för daaaance :P hahaha ska vara kaniner och trollkarlar på uppvisningen :) ja.. det kan bli väldigt intressant om man lyckas se ut som en kanin i vita kläder å öron :D jag är inget stort fan av att klä mig helt i vitt och skutta runt på dansgolvet, helst vill jag ha svart ( man ser smidigare och vigare ut ) haha :P jaja !

Hoppas det är lika varmt imorgon som det var idag så att man kan plocka fram vårjackan  och inte svettas ihjäl i tjocka vinterjackan .. suck ! :) haha
Menmen, ... nu ska jag snart fika med daim och sedan ska jag kolla på tv tills dagen blir natt!

Ha det så jättebra, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0