1 day left..

Hey...


Imorgon... Imorgon börjar skolan...Det är en omtumlande känsla, spännande och nervöst på samma gång...
Jag försöker att inte tänka på det, men kan inte låta bli!
Detta kanske låter fånigt men det problemet som är störst nu är hur jag skall kunna komma upp ur sängen ?? Jag försökte igår och idag, men ändå vaknade jag 11... Och jag börjar 10 imorgon! Good luck! Det är ju en bit alltså och komma till Carlforsska, så jag måste dra vid senast halv 10, måste vara fit for fight, kvart över 9... Åh nej. det kommer inte att gå.. Men jag måste ta det med en klackspark, en nypa salt eller vad man kan nu säga om denna situation...

Men måste tänka positivt, det kommer bli kul med alla människor.. Hoppas bara att jag och mina kompisar som har sökt samma program kommer i samma klass också!

Det kommer bli bra!

Nå, vad gör jag nu? Jo, jag ska snart äta lite frukost... Skulle kanske till Ängsöslott med Carro.. Har inte blivit av på år o dar... haha (:
Ska ta det lugnt idag hade jag tänkt annars..Ladda!

Menne, Ni får ha det så bra! (:
Ha det bäst!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0