back to reality

Hey,
back to reality som man säger..
Skolstarten var okej, klassen sådär/okej, schemat var skönt!
Vilket intryck man får direkt, jag förstod inte att jag satt där bredvid 2 tjejer jag aldrig sett förr, bakom två tjejer jag aldrig sett förr och framför likaså.. De flesta hade jag som sagt aldrig sett förr, men några.. (Nej det är blandat killar och tjejer i klassen haha)
Redovisning hann vi med första dagen, vi skulle para ihop oss enligt klassföreståndarna och intervjuva varann, sedan skulle vi redovisa den andre inför klassen.. En liten lätt övning, men kan medge att man kanske blev lite x-tra nervös innan...
Cykel dit o hem, men vi hann en runda på stan efter skolan..
Ska dit imorgon igen och ev. köpa en stickad kofta från Gina Tricot som jag fann kärleken i idag! :)

Just nu... Sitter jag och käkar godis och snackar med vänner på msn.. Just nu sägs det inte så mycket :9

Jag har en låt på huvudet av en artist som var populär på 90-talet :D Tyckte den var så bra då...Han är mörkhyad, har vitt hår och åker buss och kommer till stranden... Jag har bara 2 sekunders-vers i huvudet och letar frenetiskt i mitt huvud vad den kan tänkas heta! Hjälp mig! hahaha :D

Kommer jag eller någon på den så blir det definitivt en Dagens Låt på det :D

Kramis!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0