.

heej
de regnar idag igen, dock är ja inte förvånad... idag ska jaa... har absolut ingen aning om vad ja ska göra :P ... ska iaf försöka ta mig till en affär å köpa sofis mode.. sen måste ja börja planera vad ja ska ha på mig på fredag (då helvetet börjar, SKOLAN) många börjar i skolan idag, men ja har iaf fyra dagar kvar (de tackar ja för) 4 små dagar. hah.. usch, sen kmr dagen då man måste göra "första intrycket", vilket ja aldrig lyckas göra bra, skämmer ju alltid ut mig på ngt sätt, höhö.. usch, vad trött man blir när man pratar om skolan :S

men nu ska ja försöka göra de bästa av de lilla som är kvar av det underbaraste som finns...
ha de bra
/C

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej! Vill du tjäna extrapengar utan ansträngning?

Isåfall tycker jag att du ska kika in här: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=1198

Jag fick min första "lön" därifrån för några dagar sedan..på 392 kr!

2008-08-18 @ 12:49:32
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0