'*

heyy

Endast 3 dagar kvar av sommarlovet..
Kan och vill inte tro att det är sant. Jag kommer ihåg så mycket förra året hur jag skrev i min egen blogg hur pressad jag var innan skolstart då med. Jag måste medge att jag inte är mindre pressad. Kanske mer! Som Carro sa, "alla nya intryck", och jag är väldigt dålig jag med på det. Det går oftast åt skogen! :P haha, nej men jag tycker att man ska tänka positivt... En ny fräsch start... :D Vem vill inte ha det ?

...Och Mallorca var underbart för er som undrar... Vi hittade på en massa roliga saker, som att gå i "Drakgrottorna" (roligare än det låter), åkte runt i hyrbil ( oxå roligare än det låter)...Vi åkte in till stan och shoppade, jag säger bara: Smycken i mängder... Det fanns massor! Och såklart kom några med hem.. Jag handlade faktiskt mest armband! Med mig hem kom oxå skor, shorts, 2 st väskor, och lite mera smått och gott... :D
Hotellet var fantastiskt oxå, finare än jag tänkt mig.. Men mest beröm ger jag människorna som jobbar i affärerna-/gatuaffärerna! Så snälla och gulliga att man bara ville krama dem! hahah:D^^
Mindre beröm var att jag brände mig ganska MKT på söndagen, så att halva veckan gick åt att "lida". Men det blev bra tillslut!

Jag ser att mitt rum skiner upp av solljus! Kan det vara sol pågång måntro?

Bäst jag checkar!

Ha´t bäst! Kram...
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0