....

Hej
Äntligen kommer ett inlägg från mitt håll.
Har haft tid men tiden har ändå varit knapp! Sry!
Nu är jag iaf hemma från dansen...Roligt värre! haha:D
Igår måste jag bara säga att det var otroligt bra och underhållande! Underbart :D
Ingen tråkigt uppvärmning som vissa andra festivaler har, utan full rulle med bra musik bara..
R'nb, hiphop osv. är INTE min musikstil, men om jag säger att det var skitkul, så var det verkligen det! :)'
Det var inte så svårt att komma upp i går morse, kom upp 7.15.. Lite tidigt för min del, men jag satte mig vid tv:n när jag finally blev klar..Vilket är skönt! Då kan man ta en "slappare" innan man sticker ngnstans :) :)

 Nu ska jag tillbringa min närmaste tid till denna dator, slänger in ett inlägg lite senare kanske!

Kram!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0