hösten är påväg....

Hej,....

Ja sant som sagt, hösten är påväg och dessutom i virvlande fart...
det slog mig i morse när jag kollade på nätet efter höstjacka...    
     -Här sitter jag och letar höstjacka och det är augusti...
Kan det inte bli mer deprimerande....??
Nu när sommaren är här kan den iallafall få avslutas?!!
Fast det är mitt fel att idén till att titta efter höstjacka skulle bli just nu.
Men allt tar ju slut så snabbt...
Idag t.ex, jag har tittat och trånat efter ett par ankelstövlar i svart läder som är typiska höstskor.. Då tänkte jag att om jag inte köper dem kommer de ta slut...Inget jag vill men det kanske blir så....Som sagt, man måste börja tänka redan i augusti, i början av augusti, vilket är så sorgligt.....Jag vill kunna leta höstkläder och faktiskt hitta när det är slutet av september... Iallafall kom jag ur affären utan ankelskorna, inget jag ville men det blev så......

Hösten i sig är kul och färgsprakande, massor av nya kläder, skor, accessoarer och mysiga mössor m.m.
Det skall bli en ära att få dra in höstmode-luften i mina lungor!
 
Kram!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0