I can´t help but wonder...

heej... igen....

kom å tänka på en massa... gu va kul de skulle va å kunna se in i framtiden, egentligen, för då skulle man ju kunna ändra de misstag man kmr göra å göra de rätt.. but life is all about learning... om man inte gör misstag kan man aldrig lära sig att göra rätt.. ja e en sån person som grubblar HELA tiden, om ja t.ex. skämmt ut mig elr gjort ngt fel, då ältar ja de HELA tiden, om å om igen, ja låter aldrig mig själv glömma det.. ja tänker hela tiden HUR JAG SKULLE HA GJORT å vad jag skulle ha sagt, å så tänker ja "varför gjorde ja inte si å varför gjorde jag inte så?" .. jag är trött på det tänket, ja måste lära mig att släppa saker å typ älta det MAX en gång, sen går ja vidare å letar efter nya sätt å skämma ut mig, haha :P

ibland funderar ja på att utbilda mig till spåtant... (YEAH, right....som om man sk kunna utbilda sig till de) de måste ju iaf ha ett ganska roligt jobb, att se in i folks framtida liv... om de hon säger är sant, dvs....

nää, nu ska ja ta å göra ngt.. flytta mig från datorn till soffan kanske... fast nu skiner solen oxå...
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0