it´s falling like raaaaaaaaaaaaaaaaaaaain

heeeej
nu regnar det, igen :P har varit en grå å en typsik höstdag idag.. vaknade runt halv 12 pga mystiska drömmar, å ja e skittrött :/ blir att sova ut imorgon (om det inte e sol, dvs...) jaja, men vad har hänt idag då? inte mkt alls, fast var på ikea å letade efter väckarklocka.. har inte haft ngn på typ 1 å ett halvt år (de har alltid gått sönder efter att jag har "råkat" kastat dem x antal gånger på golvet) så min mobil har fått tagit smällarna de senaste året, men de e så irreterande att inte kunna kolla på klockan när man vaknar mitt i natten.. (de kan man ju på mobilen men den brukar alltid ligga på ett annat bord i mitt rum, så att ja blir tvungen att gå upp å stänga av den, ist för att "råka" stänga av den å tänka "bara 5 minuter till".... då blirre ju som de blir, haha..

annars har ja städat rummet, tråkigt tråkigt men måste göras..

ikväll ska ja mysa tror ja.. me godis å bra filmer, då får regnet gärna ösa ner.. :P

ha de  bra
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0