Juuust Danceeee

hejj

Ja, jag drog hem precis efter skolan som slutade 12.10 :) ´Var hemma vid halv något sådant, cyklade i motvind plus att jag stannade för att messa 2 eller 3 stycken. När jag kom hem gav jag katten mat sen satte jag på mig mysbrallor och startade datorn. Blev att läsa massa bloggar att jag inte hann skriva ett inlägg förens nu..

Funderar på att klicka hem Sex and the city Mini skolåda  :D:D:D
Haha, låter så gulligt med mini skolåda:D
Älskar Satc så mycket så jag vill verkligen ha den här hemma :d vad är inte perfektare än mysbrallor, satc och ett glas Hildas Krusbärsdricka och en kanelbulle? Nej inget. hahah :D

FREDAG, det har ni nog redan märkt, men den här dagen är så älskad! Fredag och lördag har en stor plats i mitt hjärta :D <3 ...för att inte glömma alla lov också! Big love till "er" :D hahaha

Nu är det dags för---->     Dagens Låt(ar):

            Alphabeat - Boyfriend   
OCH.....
           ABBA - Mamma Mia     
:D

SAMT!.......
Lady Gaga - Just Dance      <3


Älskar de där låtarna!

Sen sistnämnda låten fick jag precis av C! :D

Ska dra nu! Ha det bra!
 Kram!

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

.

2008-08-29 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0