Madonna 50 år!

heej.. idag fyller ju Madonna 50 år, GRATTIS :P inte för att ja tror att hon skulle kika in här, men, haha :P tycker dock inte hon ser ut som 50.. undra om de finns någons födelsedag som blivit så uppmärksammad som hennes? ¨det finns ju inte en enda dagstidning i hela landet som inte nämner popdrottningens födelsedag :P men heter man Madonna i förnamn så får man räkna med att bli uppmärksammad.. även om hon kanske bara känner för att gömma sig under täcket hela dagen.. heh..

är helt slut efter gårdagen, å usch va kallt det är på nätterna, å mörkt :/ vid två brukade de ju förut bli ljusare men igår natt var det bäcksvart.. ännu ett tecken på att hösten närmar sig med stormsteg.. igår sa ja oxå hejdå till min kompis som ska flytta till Halmstad för att plugga.. hon är 16 å ska bo själv, tkr personligen att de e liiiite för ungt, men har man en dröm så tkr ja ändå att hon gör rätt i att fullfölja den.. fast när vi skulle säga "hejdå" så kändes det inte som om hon skulle flytta, utan det kändes mer som om hon skulle åka utomlands å sedan komma tillbaka efter en vecka.. men det ska hon ju inte :(

usch...

känner mig helt slut, har oxå ont i halsen, å de känns som om en förkylning är på väg.. så de enda jag har gjort idag är att flytta mig från sängen till TV:n, haha, å kollat på halvdåliga high school filmer...

känns oxå som om ja har valt fel väg på gymnasiet, ska gå samhäll, känns dock så tråkigt, alla andra följer lixom deras drömmar medan ja sitter här å tänker praktiskt, på ämnen å sånt skit :P skulle bara vilja vara en sån som inte tänkte så mkt på om man läser både matte A och matte B, men eftersom ja inte har ngn aning om vad ja kmr vilja efter tre år så äre säkrast att välja en ganska "allsidig" linje, för ja tänker tillbaka på den jag var  i sjuan, å hur mkt på hur ja har förändrats sen dess, fast ja känner ändå att ja vill liknande saker idag som jag gjorde då, men det känns säkrare å ha fler vägar än bara en..


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0