nrj in the park

heej
nu är ja hemma från nrj in the park, härlig kväll asså :) lady gaga var så fruktansvärt cool, hon hade moves som ingen annan å lackdräck å en mikrofon elr va de va som lös.... hon var verkligen grym, brydde mig inte om att de var ngra som höll på å bråkade bredvid mig när hon spelade just dance, då var de lixom bara låten å ja, haha :P inget existerade, kände mig så lycklig.. den låten gör en verkligen glad, lixom "just dance, gonna be OK" å den glada melodin, åååwh :) löööööööövli.... :P hon fick verkligen med allt i sin show... annars var lazee (vet inte om stavningen är korrekt, men klockan är faktiskt över ett :P) skåningarna var iaf skitbra :) älskar deras låt med neverstore, ni vet "hold on"? den äger iaf :P men de var faktiskt bara bra artister, å de var en otroligt härlig kväll :) så mkt bättre än rix fm... å haha, syntes oxå på den där tavlan, stora bildskärmen, har aldrig gjort de förut så de va lite extra kul :) på rix fm festivalen så filmade de typ bara samma folk i publiken, men på nrj lyckades de få med från alla håll å kanter :P vilket var roligt ;) så sammanfattningen av kvällen = DEN BÄSTA på mkt länge <3

gu, va ja älskar live musik, finns de ngt bättre?

känner mig väldigt trött just nu.... kasnke beror på att ja har varit uppe sen tio, så tkr nog de e dags att sova snart, för måste upp 11 imorgon för ja har dans 12 :P SUCK ;) ork ork... men men.,, de blir ju ändå kul....

men hoppas ni har haft en lika najs lördagskväll som jag :) hare iaf bra
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0