så kallade vinterjackor

hejsan igen..
sitter här å väntar på att maten ska bli klar (hehe), hungrig... läser lite bloggar just nu. kom på att ja måste, MÅSTE hitta en höstjacka eller vinterjacka snart. snart är ju alla fina borta å de blir inte kul... för mig :P å ja har inte heller ngn aning om va ja ska satsa på för ngn. elr ja har ju ngra i tankarna. vinterjackan hoppas ja blir en svea jacka, svart, den ser så mysig ut å varm.. trött på så kallade vinterjackor som inte uppfyller kraven för en vinterjacka (vilket givetvis är att man inte fryser).. har en jacka från bikbok, liknande svea modell som ja köpte för 2 år sedan.. men den är iskall, har inte värmt mig alls :S å ja som är otroligt frussen av mig, skulle typ behöva en fjällräven (ni vet de där stora) men ja tkr inte om dem, man blir så stor, å de passar inte riktigt mig eftersom ja e så liten.. men ja.. skulle ju iaf va skönt att hitta en vinterjacka som uppfyller mina krav :P

nu är maten klar, höres
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0