slappdag på hög nivå :)

hejhej

Ja idag kan man lugnt säga att det är en slappdag.. Det är så skönt att bara sätta sig i fåtöljen och glo på ett tråkigt eller roligt tv-program!
Vaknade vid halv 1 idag. Somnade vid 3 igår. Trött som tusan.. Vet inte varför jag var uppe så sent igår.. Eller jo Carro var här till halv 2.. Vi kollade på "vänner" och åt lite gött film-snacks!
Idag vet jag inte vad som händer..?! Mor och far min kommer hem vid 18 ikväll.. Måste städa upp lite, efter allt jag grisat ned! haha:D Nej men så farligt ser det inte ut! :) Okej kanske lite :):P

Imorgon börjar man vid 9. På tisdag vid 8.30 tror jag det var. 2:orna och 3:orna börjar på tisdag. Så vi börjar med schemat på onsdag.. Älskar fredagar på mitt schema, bara två lektioner ! :)

Ser att solen skiner lite grann.. Kanske tar och går ut en sväng eller så ställer jag mig på balkongen och tittar ut över bostadsområdet.. -.- :P

Kram!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0