sommarsommarsommar

heej
idag har de verkligen varit en svensk sommardag :) har hunnit sola ngra timmar, sen när de var dags för ryggen så blev de bara runt 50 min eftersom de började blåsa å molnen växte allt tätare.. så... who am I kidding? sommaren är inte tbx.. vi kmr förmodligen inte få sån där härlig värme som vi hade i slutet av juli, men vad gör de? livet går ut på mer än att sola.. höhö :P nu känns de verkligen att skolan är "runt hörnet", för ja bor vid min gamla skola som ja gick på låg å mellanstadiet i, å där ringer de alltid in efter rasten, å på rasterna hör man typ hur alla barnen skriker å leker å så, å sen ringer de in å de blir knäpptyst.. å de har den börjat göra nu.. igen (den är ju inte på, på sommarlovet, alltså ringklockan) satt å tänkte på alla gånger då ja har rusat in efter att de har ringt in... måste ju vara miljarders gångeri.. å nu har ja verkligen börjat undra vad de e för klass som ja kmr komma i .... tkr de e väldigt elakt av dem att inte meddela vilken klass man kmr i innan, för nu har man ju gått å varit orolig hela sommaren... när ja sk börja sjuan så fick vi veta sista veckan i sexan vilken klass vi skulle komma i... kmr fortfarande ihåg när gunilla (min klassföreståndar i 4:an- 6:an) delade ut ett papper där de stod vilken klass man kom i, å alla som skulle gå i samma klass..då kändes de verkligen som "the end".. å då skulle ja börja på en skola som alla mina gamla klasskompisar skulle gå i.. nu har vi lixom spritts för vinden.. men ÅÅWWWHH, ja MÅSTE sluta tänka sp negativt hela tiden... ja kanske har turen å komma i en bra klass, med mina kompisar som sökt till samma program.. ja kan iaf inte göra ngt åt de nu..

ska nog på bio ikväll, annars inte mkt planerat
ha de bra
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0