1:a december

Ny vecka.
Ny månad.
Sista månaden.


Hej
Så, då har vi entrat december, och nu äre snart julafton. Snart börjar panikshoppingen och nedräkningen inför dagen med stort J har börjat. Skrev ju igår att det kändes som om 2008 gått riktigt fort, vilket det har, men jag längtar väldigt till 2009. Faktiskt. 2008 har inte varit ett så speciellt år, ett väldigt jobbigt år faktiskt. Så mkt som har hänt. Om jag inte minns fel så läste jag i ngt horoskop att det skulle ske många förändringar under 2008, men ja kmr inte ihåg....

Måndag idag iaf. Hatar måndagar, och nu längtar jag hur mkt som helst till lovet.. Just ja, började en ny kurs idag - estetisk verksamhet. Lärarna var vell helt okej, typiska esteter elr vad man ska säga. Det var kändes lite löjligt och knäppt i början, men blev rättså kul i slutändan. 10 veckor äre iaf. Hade dans på gympan idag oxå. Bugg och polka. Tråkigt, och pinsamt, haha..

Har jätteont i huvudet, och ska vell antagligen snart plugga.. men det känns inte spc lockande. Kankse. Bara kanske, ska ja se ngt avsnitt av AA, innan. Får se. Måste ju få tare lite lugnt..

Hare bra iaf..
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0