23/12 -08

SÅ var det dan före doppardan, elr vad det nu heter.. Iaf, dagen före julafton.. Känns inte som jul, om det bara varit ngn cm snö på marken hade julkänslan höjts. .. men nu äre som det är

Stresssinhandlade de sista julklapparna idag, de blev ju sådär, men så äre vell när man är ute i sista minuten.. :P Träffade iaf goa marianne på stan, å så fikade vi. Hennes syster var oxå med, men hon gick efter ett tag, så kvar satt ja, marrie,  å emelie å snackade minnnen. Ett otroligt bra sätt att spendera den 23/12 =)

Imorgon blir det nog ingen uppdatering. Imorgon är det en vecka kvar till det nya året. Har planerat att göra "2008:as blabla", inte blabla, utan ngt istället för det. Ska iaf fixa ngt sånt.. de bästa minnena, de bästa köpen, å allt sånt. Lite skoj.. :P

I år känns allt så konstigt, vilket  beror på en massa orsaker. Bl.a. första gången som jag firar julen utan min älskling "snyft", och första året med min hund. Men det är den förstnämnda som känns konstigast, ofc. Även vissa andra saker gör att ja inte rikigt kan "slappna av" å bara vara. Jobbigt, om man säger så.. :/

Ngt jag lärt mig detta år (även om det inte är slut än) är "never say never" .

NU är jag hungrig, så maten kallar.. kan nog slänga in en bild senare på fikat :) =) mihi..

Ha det bra :)
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0