24/12 - 08

jaha ni, då var julafton över! tråkigt tycker jag, men medan den varade var den underbar! :)

Tar hela dagen här nedan för intresserade; ( =D )

...Vaknade runt 9-9.15 av att pappa la ner ett paket i julstrumpan ( okej, skratta inte, men det är faktiskt jul och enda gången man är riktigt "barnig" haha :P ).
...Öppnade paketet och tryckte på tv:n, top model s10 (?) var igång.. :)
...Segade mig ur sängen och gick och åt en härlig julfrukost med föräldrarna =) mysigt!
...Vid ett öppnade vi julklapparna ( första gången vi har öppnat före kalle anka o co som går på tv ), eftersom vi skulle till farföräldrarna vid 14.30-15-taget.
...Fick en digital systemkamera och en massa tillbehör av mamma och pappa, tack! :D<3
Började fota på direkten :D
anyways,
...Var hos farmor vid 15.10 ( glömde tack-för-att-vi-fick-komma-presenten hemma ( hehe :P ) så vi kom lite sent...)
Så när jag kom, slängde jag mig ner i soffan och glodde på jul-tjotahejsan =D
....Mat väntades, och godde vad jag blev mätt! =) riktigt härligt!
...Tog en massa kort! hehe
...Julklappsutdelning mellan släkten, jag fick lite hudprodukter och sen den traditionella kaffekoppen! haha ;) tack! :)
...Fika, ta kort, säga hejdå till kusinerna som skulle ut o festa, prata och sedan bar det hemåt!
...Kom hem, åt massa julgodis, kollade på "tomten är far till alla barnen" ( riktigt härligt film :P) sen även "armageddon"!


Ja, som sagt, en väldigt trevlig och rolig julafton!
Tackar alla så hjärtligt och önskar alla ett gott nytt år!

Ha det bra!
/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0