a new month, full of childish foolish ;D

1:a december

Gött elr vad ? ;) Äntligen time för lite juletider! :) längtat!

Stuff jag förknippar december med;
kanel, glögg, party-strumpbyxor, lila sammetskjol, julgran, julpynt, pappas goda julskinka, julbord, julmust, ont-i-magen-av-all-mat, JULAFTON, släktjulbord 4 dagar i rad, NYÅR, julgodis och så klart (ej) sist men inte minst JULKLAPPAR!

Sedan så finns det miljarder saker till att skriva men jag började längta för mycket hahahah ;D

MEN visst längtar man ? :P

Götta eller vad, som jag, Karlsson, säger!! :D

Nu skall det käkas pepparkakor o glögg och mysa med alla röda pyntsaker som pryder fönstren i mitt hus!

Trevlig kväll!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0