ÅRETS

ÅRETS HÄNDELSE (Caroline): Hmm.. Mkt skoj som hänt under året, bl.a. många festivaler har varit roliga, å att börja gymnasiet (inte kul, men en stor grej)¨å sen coldplay, å även gymnasiefesterna vi har varit på har ju varit ganska händelsefulla.. Men ja tar nog Coldplay.. Var ju så otroligt kul att höra dem live å so fantastic.. Behöver man ens förklara coldplay lixom? :P

ÅRETS HÄNDELSE (Emelie): När jag, carro å frida åkte till örebro, å ja gick vilse.. Haha.. den 23:e juli skulle vi se på rix fm festivalen, å efteråt så skulle caroline spela in ngt, så hon tog min mobil å i nästa sekund var både hon å frida borta. Så där stod jag, utan mobil, hade ingen aning om vart ja skulle ta vägen, med ett tåg som gick om 10 minuter. Fick låna en mobil av ngn snäll person, efter att jag öppet stått å grinat (!) Så äntligen fick jag tag på caroline å frida.. å ja, ingen fattar vilken lycka haha.. Men carros föräldrar fick åka å hämta oss, eftersom vi missade tåget.. =)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0