ÅRETS LÅT

Sista torsdagen på detta år, så nu har nedräkningen inför det nya året börjat, på riktigt :) Tänkte tänka igenom året lite (?) så, därför har vi fixat en "årets" kategori, kan ju vara sådär lite småskoj...

ÅRETS LÅT (Caroline): Hmm, kmr knappt ihåg vad jag lyssnade på i januari.. badbadbad.. Men det känns som en evighet sen ju!! Om jag ska lita på iTunes, så är det Emilia de Poret, med Pick me up, vilket är en grymt bra låt, lite småparty om man säger så ;) Men samtidigt ligger infinity himla nära.. hmm.. mja, jag tror nog infinity (klaas vocal edit) är min årets låt.. Får så mkt bra minnen tbx, som när man stod å dansade på sbn å var på nrj in the park, å ja.. listan kan göras lång. Guru josh project - Infinity (klaas vocal edit)

ÅRETS LÅT (Emelie): Ja hmm, svårt, det finns så många som kan listas som årets låt.. :) Infinity-låten som angavs här ovan ligger nära hjärtat, men jag får nog bestämma mig för att... Britney Spears - Womanizer tar hem titeln... haha! :) Tycker den är väldigt skön och bra låt som får mig att dansa vart jag än befinner mig! Dels tog jag den för att det ligger kanske mycket bakom den låten ( alltså händelser och liknande ) sedan är den ju så himla fantastiskt bra framförd! :) Tummen upp! (Y)  Så ja, Britney Spears - Womanizer.



På nyårsafton bestämmer vi vem av de här två låtarna som är årets låt.. :) Det här fortsätter också till nyårsafton, alltså det här med "Årets..." :)

Hare bra :D
/C&E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0