årets sista dag

31/12 -08

Årets sista dag håller just nu på att passera. Sista dagen på 2008. Konstigt, känns ju nästan som om det var igår som vi sa hej till 2008. Imorgon är det 2009 och ett nytt år, följt av nya mål, möjligheten, minnen.. Jag kommer sakna 2008, det var det året jag slutade nian, det året jag började gymnasiet, det året jag fick se min älskling för sista gången, det året då man gick på en massa roliga gymnasiefester, å ja, det året. Hmm..

Har inte gjort så mkt än, utan mest messat med kompisar å så. Ska kankse snygga upp lite i mitt rum, å sen planera vad ja ska ha ikväll. Blir middag och kanske ngn fest, får helt enkelt se vad som händer. Hur som helst så kommer det bli skitkul, för vilket fall som, så har jag världens bästa sällskap.

Just ja, rummet var det.
HA en bra sista 2008:a dag!! Haha =) Pussar på er!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0