en trevlig lördag

Hej :D
Har haft en rolig heldag med mina söta tjejor! :)
Åkte till stan och kollade runt, samt köpte julklappar! Jag köpte 2 st till pappa :)
Sen tog vi bussen ( gratis hela dagen! :D ) lite överallt i V-ås.
Kom slutligen till Hälla ( ett köpcentrum ) och såg då att inga fler bussar går. hhaahaha, ehm shit :o :p
Men tillslut kom Ainas kille och hämtade oss och lämnade av oss i city. Tack! :D Gick direkt till bussen som skulle ta oss hem!
Kom hem helt slut och ont i fötterna och åt lasagne! Gött :D
Så nu sitter jag här och dricker julmust ;)

Tjejerna skulle kanske ha kommit men de blev inte så! Får bli en annan gång då :D
Nu ska jag ta och kolla på Sex and the City, igen, haha... Twilight kanske också blir tittad på innan lördagen är över!
Ha en bra lördag, ta't försiktigt! :D
Hejdå!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0