..

Hej
Har känt mig väldigt borta under hela dagen.. vilket har gjort att ja inte bloggat så mkt, kmr förmodligen vara lite off ímorgon, å på onsdag oxå. men ngt inlägg ska ja vell fixa :P Hah... Imorgon blir det sista julklappsköpen, har inte hittat ngt till syrran, vilket kmr bli väldigt svårt, dock har jag ngra idéer, faktiskt. Så på ruta noll är ja inte.. vad jag nu menar med det.. sedan ska ja oxå träffa en gammal kompis från högstadiet (känns sjukt att skriva så, högstadiet, som om det vore en livstid sen det hände, men det är ju faktiskt bara ett halvår sen), vi ska typ fika å lite sånt. Vi gick oxå i samma låg- och mellanstadiet klass + förskoleklass, så vi har känt varann i 10 år.. :P shit.. haha

Iaf, sen så ska jag vell klä granen :) Idag bakade ja pepparkakor.. haha, sjukt att det är 2 dagar kvar tills julafton!! shitt.. :P

Ska vell göra ngt nu, hare bra :) God jul!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0