.,.

detta inlägg skrev jag igår natt, men publicerar det nu, då det inte blev publicerat igår :P

shit, vad kallt det är ute!! Hemma från utgången med emelie, å kan faktiskt erkänna att jag gå/spang vägen hem, då jag började tänka på "låt den rätte komma in", då den där mannen stannar en kille för att fråga om klockan, å i nästa sekund hänger killen upp å ner, å ja, resten är ju inte direkt trevlig... inte så mysigt att tänka på i vintermörkret.. :P men nu är ja hemma iaf,..

tidigare idag läste jag Linda Skugges krönika i CHIC, och den handlade om när tjejer blir kära, så där så man gör lite galna saker.. Hon hade tagit med ett utdrag av låten "If I were a boy", iaf så fick det mig att tänka. Vad gör att killar inte bryr sig på samma sätt som tjejer? :P Kanske lite svårt att fatta hur jag tänker, om man inte läst krönikan, men varför blir vi tjejer (rent ut sagt) sådana losers när vi blir kära? Hmm.. Så där när vi analyserar allt killen gör, osv...

Vet såklart att inte alla tjejer gör så, men ja, sånt existerar ju iaf... Gu, är nog lite för trött nu, vet inte riktigt vad ja skriver, så min text kanske egentligen inte har ngt sammanghang.. men ibland måste man ju få skriva det man tänker, å de låter ju inte lika smart på papper, som det gör i hjärnan :P Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0