..

Idag insåg jag en sak. Livet skulle vara rättså meningslöst utan kompisar.. Ganska självklart, egentligen.. Många i min närhet håller just nu på å mår skit pga deras killar, å man vet ju inte riktigt hur man ska trösta dem om man säger så. Jag, som t.ex. har trott att allt är så förbannat bra, mellan mina kompisar och deras killar, hade så otroligt fel. Nu, har jag fått veta sanningen, och ja säger så här mkt: Det är tur att vi har varandra.

"Killar kommer och går, men vänskap består"

HAHA.. ett litet fult rim.

"wherever you go, whatever you do, I will be right here waiting for you"... elr hur den nu går .. :P


Men det jag menar med detta inlägg är att vi måste vara där förvarann, och bara det är ju jättemkt. Att vara där.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0