fredag...

hej, dålig uppdatering från min sida...
iallafall, denna fredag vet jag inte hur den spenderas...
kanske filmtittning eller något..
aja hejdå
/E





Jag är trött på dina lögner. Du lovade att leva med mig sida vid sida och så valde du en annan väg. Kan inte beskriva hur sårad och ledsen jag är, kan inte ens kolla dig i ögonen, kan inte se framför mig hur vi två går där tillsammans, en mörk dimma faller över mig när jag tänker på dig. Var du tvungen att välja liv redan nu ? Var du verkligen tvungen att välja den du ville leva nära nu? Du vet att jag tänker på dig, men ändå får jag ingen respons, för hur mycket jag saknar dig, är oumbärlig! Rädslan av att förlora dig är enorm! Lämna inte det du skapade, är du beredd att förlora allt du byggt upp?

Trött på livet utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0