G e

God eftermiddag!
Har inte så mycket att säga mer än att det är Lucia och lördag! (:
haha ;)
Ska inte göra något speciellt idag, lata mig och njuta av att det är endast en plugghelg kvar på detta år!
Påtal om plugg, kanske bra att sätta igång, redovisning i samhäll samt 2 inlämningar i samhäll och natur ska in, sen får vi inte glömma matteprovet... har sagt detta förut, men det är på samma dag..! suck... men gud va skönt på tisdag eftermiddag! inte plugg mer! :) yummy! :D
Kan tillägga att mitt högra långfinger och högra tummen är sjuka! Har stor omlindning ( har en inflammation ) orsak: hemligt! nej, men det hände en olycka igår! så jag har lite svårt att skriva och ta i saker (gör skitont) men det är inte det jag oroar mig för! har ju dansuppvisníng imorgon!!!!!!! :(:S:S:S ska ner och allt vad det är på golvet och hålla emot med JUST TUMMEN! :'( hur ska det gå??? suck... aja hoppas det g¨år över, lite iallafall!

Ha en bra lördagseftermiddag
uppdaterar senare!


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0