GOD JUL

Hej
SÅ, då var 2008:as julafton över. Gick som vanligt snabbt :P Gårdagen iaf, vaknade runt 20 i 12, å åt lite då. Sen fixade jag mig, å så kom äldsta syrran. Sedan blev det "julbord", å kom faktiskt att tänka på att det är ett år sen jag smakade kött senast. Alltså, sedan igår har jag varit vegetarian, i ett år. Egentligen sen i slutet av november, men jag räknar med den där köttbullen jag åt förra året på julaftonen. Det var då jag insåg att ja verkligen inte tkr om det. Men iaf, sen vare ju kalle anka. Alla tkr det är lite smått utjatat om man säger så, men jag älskar att sitta å mysa å se på husvagnssemestern, eller när de klär julgranen. eller schackbrädet, som är mina favoriter :) Hihi.. Efter det var det iaf fika å lite sånt, sen visade syster bilder från deras senaste resa. Å sen spelade vi typ ngt spel :) å kollade lite på "tomten är far till alla barnen", å runt halv tio började vi öppna julklapparna :) Är otroligt nöjd, å fick precis det ja ville ha. (fick bl.a. saker från victorias secret, we, armband från ettika, armband från cocoo, filmer å ja lite allt mjligt) Ska visa nedan mitt fina halsband som kmr troligen ngn gång nästa vecka, det var inte färdigt än :) När julklapparna var öppnade blev det mys med fruksallad å typ lite småplock.. Sedan förflyttade vi oss till TV:n för att se armageddon.. Så underbar film asså!! :P Runt ett somnade jag iaf, å morgonen idag spenderade jag chockerande nog framför TV:N, fick ju björn gustavsson DVD:n.. :D:D:D:D

Bild: supastar.se

Det är ett sånt halsband som är påväg hem till mig :) Fast det står ju Caroline :) :D Lövly!!

Hihi..
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0