Julpyntsmys



Hej (:
Handlade lite tidigare på Maxi..
Köpte massa julgodis och ingredienser samt apelsiner och julmust!
Med mig hem fick jag även en Garnier hårspray (den blåa).... tänkte variera mig då jag haft den gröna förr!

Nåväl, kvällen har bestått av julgranspynt, julmustdrickande och aladdin-chokladätning! Gött :D
Nu ska jag ta och vara lite social i familjen!

(Britney-skivan går varm här hemma) :P
Har aldrig varit ett stort fan av henne, men denna skiva är verkligen en hit! :D

Men ha en s**tbra måndagskväll allesamman!
Imorgon är det då 23 dec och då åks det ner på stan och handlar de sista julklapparna!
Hörs!
/E


( Bilden blev sne, orkade inte fixa, sorry (: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0