lördag - lucia, skoltrött

Hej.
Imorse när ja vaknade så kändes allt så fel. Jag blev förbannad på allt och alla, och var verkligen trött. Gick iaf upp å satte mig för att plugga. Ingen bra start. Speciellt inte när man inte ätit frukost, vilket kan vara en anledning till att ja var så sur. Men oxå för att jag verkligen inte orkaaaaaar plugga just nu. Är så tråkigt, och är så grymt trött på det. Ett litet ljus är ju att det snart är slut, på tisdag får ja pusta ut. Segt att jag måste spendera lucia - pluggandes. Usch. Men mammsen försökte pigga upp mig, så vi åkte till ett köpcentrum å köpte julklappar. Mysigt.

Nu är ja så mkt piggare, och tror att mitt griniga beteende var pga för lite sömn (vaknade till ett winter wonderland, vilket ledde till att det blev så ljust i rummet, vilket i sin tur ledde till att ja inte kan somna om, om ja vaknat :P) Haha. Men nu känner jag mig redo för plugg!! :P YEY!! Haha.. KULKUL

Haha. Glad lucia iaf, elr vad man nu säger :) Thi.. 

For one year ago,  då var man med i ett luciatåg.. Haha.
Ha det bra :D
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0