söndag

ojoj, skitdålig uppdatering, sry (A)

Hej
Söndag idag då, nästan hela dan har ju försvunnit.. Gick upp tidigt, skulle till emelie å fixa håret inför dansen, för idag var det foto. Så klockan kvart över tio befann jag mig hos emelie, för att våffla håret (flashdance, ska vi va) .. Har förresten insett att jag är läskig på morgonen..... shit, mitt morgonhumör är INTE att leka med, haha. Stackars mamma å pappa!! :P De skulle till gävle idag, för att hälsa på kusinerna, å ville följa med, men ja orkade inte, så mkt plugg som ksulle göras idag + dansen, å eftersom det var sista gången idag så kunde ja inte stå över.. Så är ensam hemma nu, faktiskt riktigt skönt :P Kopierat halva naturkunskap boken, eftersom ja har tappat bort den (så fick låna emelies)

Iaf, gårkvällen var verkligen kul. MKT tjejsnack + mkt annat snack.. mkt mkt MKT skratt.. HAHah, så sjukt rolig kväll..

Jag har blivit galen i OC, igen , härligt, var rädd att ja aldrig skulle tycka om den serien igen. Men usch vad sämst fjärde säsongen är!! Såg avsnittet då Marissa dog i fredags, sen ngt på fjärde... Usch, går inte å kolla på det sistnämnda. Det var iaf det ja sysselsatte mig med i fredags.

Igår var ja i sthm.. mitt andra hem, som ni förmodligen redan vet... :) Gick på stan, sen åkte vi till ett hundcafé med bellsan, var riktigt mysigt där :)

Hihi..

Plugget ropar... GODNATT SÖTISAR <3 :)
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0