the poop song

Hello

Dagen har bestått av dans, och delvis plugg, haha, prov på tisdag ju :(
mm... fryser som bara den..  :/
Kan nämna lite om igår;
Vi (jag & Carro) åkte till Pandor (Amanda) och busade.. :P riktigt trevlans, pratade skrattade, skrattade så mkt att jag fick så jäkla ont i magen... haha och så envisades dom med att spela en låt som är mindre bra, om och om igen gick den haha :D och numera kalllas den låten för " the poop song" hahaha :) hände lite mer.... Amandas säng låter *knarrknarr* hahaha, garv ;D jag är övertygade om att ni inte förstår ett skit av vad jag säger, förlåt i sådana fall :)
Jaja, kom hem typ 1.15  inatt, somnade direkt när jag kom i säng, men magen min var skitarg på mig så jag fick tarre lugnt HAHAHAHA :D skojja:P

Så, nu sitter jag här, snart kommer mor&far, förhoppningsvis med mat!
Ha det bra!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0