tisday - the suckiest day

HEEJ
Äntligen tisdag eftermiddag!!! :D:D Överlycklig!!! För nu så har ja innnnnget jobbigt kvar, innan lovet :D:DD så förbannat skönt. Hade ju matteprov idag + två inlämningar.. suck, nu kan man ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEN andas.. å egentligen var det tänkt att vi skulle ha spanska prov imorgon, shit, hade ju aldrig gått :P

Kom faktiskt nyss hem, även om ja slutade för en timme sen. Följde med amanda hem, sen stod vi å snackade, sen kom mammsen + pappsen å hämtade mig :P hihi.

Ikväll ska det mysas!! Titanic går på TV, ngt jag lätt ska se, även om jag börjar åtta imorgon... Skitsamma lixom. :) Älskar titanic, varit en av mina favorit filmer, LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE!! :D

Ska fixa lite nu, hare bra :D
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0