Tremble for my beloved

OJ vad tiden går fort.. Känns inte som att det var längesedan jag vaknade idag, och plötsligt sitter jag här framför datorn med skoldag och ett träningspass i bagaget :)

Vad ska man börja? Jo, snart är det jul hörrni, men det hade ni nog listat ut haha :D Päronen hade fixat glögg när jag kom hem ikväll, men det var inget kvar till mig, så jag gick besviken upp på rummet där jag sitter nu! :) Men det gör inget haha xD

He-he, ehm, jo, jag har typ "råkat" äta upp min adventskalender :P elr faktiskt inte, jag har 12, 19 och 23 kvar!! lägg på minnet!! haha ;D
Och jag som lovat mig själv att hålla mig åtminstone tills Lucia... Ahapp, det var den "High School Musical"-kalendern ^^ hihi

Imorgon börjar man 11.20, götta eller vad? ;)
Ska ta och krypa ner min uppvärmda säng nu, tack katt! :)

Adíos, Arrivederci, Au Revoir, Goodbye, Hejdå!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0