what a day!

HEEEJ
Torsdag idag då.. Snart fredag = HELG!!! YEAAH!! XD Hihi. Dagen idag då.. Jo den har varit bra.. Hade ingen engelska imorse, fast de visste jag, så fick längre sovmorgon. Sen när ja kom till skolan vid halv 11 fick vi oxå veta att vi inte hade ngn spanska eller historia.. Vilket betydde att ja inte hade ngn lektion.. Kändes LITE onödigt att komma till skolan. Kunde ju fått sova hur länge ja hade velat :/ Tråk att de inte kan informera när det blir såhär.. Men iaf, gick på stan å fikade, sedan klippte ja mig.. eller inte jag, men ni fattar? Å hur blev det då? Humm, förutom att ja såg ut som ett element i ansiktet så blev det vell okej.. Sne lugg + kortare hår + uppklippt. Det var det ja gjorde, con mi pelo. Ja hoppas iaf att det inte ser ut som "HEJKOMOCHHJÄLPMIG", haha.. Näe, men man vänjer sig vell.. Tkr mitt hår e booring. Men får stå ut :P :P Haha.

Kom att tänka på att det är sex månader sedan jag slutade nian. Shit, vad snabbt det gått! Ett halvår sen alla stod å grät i matsalen, och den där äckliga middagen vi fick, och alla lärare, och när vi sjöng "If you need me call me, no matter where ýou are, no matter how far" Kommer inte ihåg vad den låten hette... Min klass sjöng nämligen den i kyrkan, bästa musikklassen som vi var :D:D:D HAhaa. Men gu.. shitt.. :P Haha. Kmr ihåg att jag verkligen älskade klänningen jag hade på mig, hade köpt den från style by stars .. och var fruktansvärt galen i den. Tyckte den var så snygg. Detta betyder oxå att det är ett halvår å en dag sen klassresan i sthm och ett halvår och två dagar sen galan. På galan hade jag fixat om en ginatricot klänning för 149 kr, till min egna design :P Hihi, helt craaaaazy about that dress too.. Haha.

Men nog om det förflutna, snart äre 2009. Dags att blicka frammåt.

Plugg.
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0