..

hejhej

tråk väder det har varit idag..
åt pizza med ett par vänner och sen drog vi hem till en nära vän, vi var väll där till 17 va ?
sen åkte jag o far min till maxi o storhandlade :D haha, intresssant (:

igår var det ju avslutning som ni säkert redan vet! känsloladdat på alla möjliga sätt och vis... måste medge att många "krokodiltårar" kom! hemskt att se att i stort sett ALLA grät... många kramar från alla blev det!
det har gått så himla fort det senaste året.. det är liksom månad-hoppa-till-nästa-månad-direkt....:( nu känns det så hemskt att man aldrig kommer att träffa klassisarna på samma sätt ( vet att det har nämnts i föregående inlägg )
nedstämd känsla vilar över vårat samhälle idag känns det som..

mulet och grått väder som grädde på moset också... great!

hade för en vecka sedan bestämt att göra ett litet schema för sommarlovets dagar... men inte hann jag det... nu blir det att ta dagen som det kommer...(vilket jag redan hade bestämt, men nu blir det ju så att jag sover länge o kommer aldrig upp och sen är dagen försvunnen)
OCH rätt som det är så är det skol-början på måndag! blä!

ska iallafall på rix fm-festivalen imorgon kväll! ska nog bli trevligt! ska ta en massa bilder, kanske blir det en liten bild här på bloggen måntro? vi får se!

hörs!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0